úterý 22. září 2015

Dlouho očekávaný počin - plot

Tak jsem chtěla jen rychle frknout fotky a jít odsud pryč....ale nedalo mi to a podívala jsem se na minulá září (tedy léta nazpět). Loni jsem asi nestíhala stejně jak letos - příspěvek ze září není - jen fotky ze srpna. Ale předloňské změny nám posunuly kvalitativně život do jiných dimenzí stejně jako to udělal plot dnes. V roce 2013 jsme totiž v druhé půlce září začali žít konečně za dveřmi ;-)

A letos začneme žít konečně snad za plotem!!! A srnky již brzo nebudou mít příležitost okousat nám naši pečlivě opečovávanou zahrádku - tedy hlavně ovocné stromky a keře s bobulovinami.

A jaký že ten náš nový plot je? Stejně puristický jako dům a stejně tak otevřený jako se snažíme být my, lidé žijící za ním :-P
Voila...představuji vám plot z průmyslových panelů. A věřte, schovávat se za ním budeme jen obrazně, protože doufám, že již příští rok za ním bude zářit spousta květin a keříků a pobíhat jeden chlapík k neudržení....já vím, je to spousty práce a péče, na obojím ;-) Tahat jen sekačku nás nebaví.

No teď tedy tahám spíš našeho sedmikilového cvalíka, ale ten mi aspoň oplatí pusu.

Mějte se fajn a odpuste mi nedostatek více technických informací - mozek je bohužel/bohudík v úplně jiné rovině než v té realisticko-technické.


    krok 1 - usadit sloupky a zalít betonem


   krok 2 - osadit plotové panely

    krok 1

   krok 2



   detailní pohled na sloupek a panel (materiál lakovaná ocel)



1 komentář:

  1. Jé, koukám na plot :-). Hezky to roste. Teď ráno jsem poprvé zapálila mrňousce kamna a sedí v křesílku a kouká do ohně :-), doufám, že jí to dlouho vydrží. Mějte se krásně,posílám pusu.

    OdpovědětVymazat